Referáltak menedzselése

Ha már vannak bérelt tagok, akik nekünk is dolgoznak, érdemes rájuk némi figyelmet szentelni. Jelen írásban a Probux és a Neobux oldalt venném alapul, mert eddig csak ezekről volt szó.

Ezen a két oldalon az első bérlési időszak 30 napos. A 20 centünkért ennyi ideig kapunk úgynevezett áttétet a kattintások után. Korábban már megmutattam ezt a képet a bérelt tagok listájáról, de akkor még nem tudtam mire jó az átlag számítás. Nos időközben rájöttem, a miértjére. Az átlag számítása nem más, mint az átkattintások száma osztva a bérlés óta eltelt napok számával. Probux ref stat.jpg

De mire kell figyelnünk? A Probuxnál standard fiók esetén így néznek ki a bérelt tag utáni jutalom:

Extended Exposure $0.0100
Standard Exposure $0.0050
Fixed Advertisement $0.0050

 

Vagyis a normál átkattintásért 0.005 dollárt kapunk. Azt sajnos számomra homály fedi, hogy mi számít átkattintásnak és mi nem, azonban ebből az értékből már kiindulhatunk. Egy gyors számolást követően, ha egy tag bérlése 20 cent, és 1 kattintás 0.5 centet ér akkor összesen 40 átkattintás kell minimum, hogy nullán legyünk. Ez 30 napra vetítve 1.333-as átlagot jelent. Tehát, amelyik béreltünk átlaga 30 nap alatt ezt az értéket nem éri el, azon vélhetően buktunk. Azért nem 100%, mert ha volt közte Extended átkattintás, akkor lehet, hogy még pénzünknél maradtunk. 

Amit tehetünk, hogy egy nem dolgozó bérelt tagot bármikor lecserélhetünk. A Probuxnál egy bérelt csomag esetében 14 nap inaktivitás után 1 tagot díjmentesen és automatikusan lecserélnek nekünk. Manuális cserét a tag sorában lévő frissítés (itt zöld nyilak) gombra kattintva végezhetünk, azonban a cserének is díja van. Jelen esetben 7 cent. Ezt mérlegelni kell, megéri-e váltani.

Folyt. köv.