Visszatekintés – PTC pénzkeresés 8 hónapja [2]

3-4 hónap kattogtatás után újabb fontos ismeretre tettem szert, amikor egyes oldalak, amiken lelkesen dolgoztam hipp-hopp eltűntek. Ezek kapcsán áldottam az eszem, hogy nem fizettem be egyikre sem, hiszen akkor most bottal üthetném a pénzem nyomát. Az általam jónak hittek közül így tűnt el pl. a XoXbux, Goobux, JSSBux, Sambux és a Charmbux. Tehát hiába a csilli-villi dizájn, maholnap bármelyik oldal eltűnhet! Ezúton is felhívom a figyelmed, hogy mindenki a saját maga hülyeségének a kovácsa. Tehát ha befektetsz, akkor csak annyi összeggel tedd, ami nem hiányzik majd otthon a háztartásból.

Beszélhetünk azokról az oldalakról, ahol lehet referáltakat bérelni. Itt általános szabálynak mondható, hogy a bérelt tagnak vissza kell hoznia a beléfektetett bizalmat (20-23 cent), meg még egy kicsit, hogy előrelépj. Nos, ez persze szintén csak egy idilli világban működne így. Írtam már arról egy bejegyzést, hogy miként kell számolgatni egy-egy bérelt tag rentabilitását. Ha pedig az adott oldalon a béreltek nem elég aktívak, akkor hiába minden erőfeszítés, semmire nem fogsz jutni. Csak mire ezt felismertem egy-egy oldalnál már beléjük öltem sok-sok értékes időt. Ennek ellenére még a nyerő stratégiát nem tudtam kialakítani, de csipegetem folyamatosan az információkat és lehet, hogy még lesz eredménye.

Folyt. köv.

Címkék: scam stratégia ptc