Visszatekintés – PTC pénzkeresés 8 hónapja [1]

2012. december környékén botlottam bele a PTC-k világába és döntöttem úgy, hogy megpróbálom. Az azóta eltelt időszak tapasztalatait foglalnám most össze, már amennyi éppen eszembe jut.

Az első lelkesedés és ismerkedés után fütyültem a javaslatokra, hogy hány oldallal érdemes kezdeni, ezért szép lassan előbb 5, majd 10 és nemsokára már közel 20 oldalt kattintgattam lelkesen. Hamar észrevettem, hogy napi 2-3 órát is elraboltam a saját időmből, mert bíztam a sikerben. A lendületem azonban nem tört meg, viszont nagyon lassan gyűltek a centek az oldalakon. Ma már persze tudom, hogy ennél gyorsabbra nem is szabad számítani, mint amit az elején tapasztal az ember fia.

A „jó” PTC oldalakon elérhető napi bevétel 2-5 cent között mozog. Aki ennél többet kínál ott már valami sántít. Persze én is akartam hinni a szememnek és vártam már nagyon az első kifizetési lehetőséget. Ez viszonylag hamar eljött a profibux oldalon, amely még ma is üzemel és akár napi 50 centet is kínál gyűjtögetésre. Bár az oldalon működő fórum alapján történnek kifizetések és vannak bizonylatok, valamiért én nem feleltem meg a kritériumoknak. Így az oldalon 50 dollárnyi vagyonom gyűlt össze, amit vélhetően sosem kapok meg. Ellenben lehet, hogy reklámozni ott helyben még jó lehet. Megállapítottam, hogy a jóslatok nem tévedtek. Tényleg túl jól fizetett volna, ha összejött volna.

No de mentem tovább a megkezdett úton számos PTC oldallal és bíztam abban, hogy egyszer csak sikerülni fog. A feltételemen nem változtattam, külön pénzt nem kívántam utalni arra, hogy tagságot vegyek bármelyik oldalon is. 

Folyt. köv.

Címkék: scam stratégia ptc