A hosszútávú stratégia - Probux

Némi időtöltés után szenzációs lehetőségeket kínálnak nekünk ezek az oldalak. Azonban, ahogy egy költő megírta vala, mire is megyünk a szorgos munkával összekapart 1 dollárral, ha ezt Paypal számlánkra helyeztetjük? Azt hiszem erre mindenki tudja a választ. Semmire.

Mihez kezdjünk, ha már van ennyi pénzünk az egyenlegen? Béreljünk tagokat, akik nekünk (is) dolgoznak. Miért jó ez? A bérelt tagok az általuk megnézett reklámokkal a mi egyenlegünkre is "dolgoznak". Vagyis a következő dollárjainkhoz lényegesen hamarabb tehetünk szert, mint magányos kattintásokkal.

A Probux oldalán kezdőként egy bérelt tag költsége 20 cent 30 napra. A legkisebb vásárolható egység 3 fő, amiből kitalálhatjuk, hogy az első tagjainkat 60 cent elérésekor tudjuk megvenni. A vásárolt tagok esetében azonban nincs garancia arra, hogy olyan lelkesedéssel kattintsanak mint mi. Így előfordulhat, hogy az első 3 bérelt tagból csak 1 dolgozik vagy kettő. A bérelt tagok teljesítményét egy egyszerű statisztikai oldalon ellenőrizhetjük. Hosszú idő után megértettem én is, mit jelentenek a számok. A kulcs az átlagkattintásban van, amit tapasztalatom szerint a bérlés ideje és a kattintások számának hányadosából állít elő a program. Természetesen 30 nap előbb utóbb letelik, így figyelni kell, hogy a jól teljesítő tagok bérlését újítsuk meg. A megújítás költsége szintén 20 cent 30 napra. A későbbiekben, ha már elég tőkét gyűjtöttünk, spórolhatunk a hosszabb távú megújítással, melyre százalékos kedvezmény jár.

Probux ref stat.jpgMint a fenti képből is látjátok, van olyan aki egyáltalán nem kattintott, és vannak olyanok akik jó átlaggal keresnek nekünk is. A nagy könyv szerint 200 bérelt tagig kell eljutni, ahol már keletkezik annyi bevételünk, hogy egy magasabb szintű tagságot meg tudjunk vásárolni. Amely nagyobb pénzt jelent majd egy-egy kattintás után. 

Ez azonban még a messzi távolban leledzik az időben.

Címkék: stratégia probux